Zaradi čim boljše kvalitete storitev uporabljamo piškotke (cookies). Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate z uporabo naših piškotkov.    Sprejmem piškotke   Preberi več

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ACSSony so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino ACSSONY (v nadaljevanju trgovina ali ACSSony) upravlja podjetje A.C.S., d.o.o., Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem ACSSony, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ACSSony, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
način plačila in dostave
časovno veljavnost ponudbe
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ACSSony ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Osnovne cene in Vaše cene. Osnovne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu pošiljke ali v trgovini (velja Spletna cena),
z nakazilom na račun upravitelja A.C.S., d.o.o., Ljubljana po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena),
s plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa) ob prevzemu pošiljke v trgovini (velja Spletna cena),
kreditno kartico (AmericanExpress, Diners Club) ob prevzemu pošiljke v trgovini (2 odstotni točki nižji popust kot pri Spletni ceni*),
z obročnim plačilom do 12 obrokov brez obresti s plačilnimi karticami NLB-ja (MasterCard, Visa ali Karanta-prosti mesečni limit mora biti najmanj v višini celotnega zneska nakupa), AM-EX, VISA Electron (A Banka) in z Diners Club (slovenska-ERSTE bank) do 24 obrokov ob prevzemu pošiljke v trgovini (3-5 odstotnih točk nižji popust kot pri Spletni ceni*).
 z obročnim plačilom od 3 do 36 obrokov preko sistema SKB Kredit na prodajnem mestu ob prevzemu pošiljke v trgovini (za višino kredita velja Spletna cena + stroški SKB kredita),

*Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico je popust nižji kot pri Spletni ceni zaradi stroška izvedbe transakcije pri kartičnem poslovanju. Več informacij lahko prejmete v trgovini

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

Lastnosti SKB kredita na prodajnem mestu:
• višina kredita je najmanj 150,00 EUR in največ 4.000,00 EUR;
• kreditira se lahko do 100% vrednosti nakupa;
• odplačilna doba je 3 do 36 mesecev;
maksimalna višina anuitete je lahko 20,00% od zneska zadnjega mesečnega priliva iz naslova plače/pokojnine na osebni račun;
• ostali krediti ne zmanjšujejo kreditne sposobnosti;

stroški odobritve kredita 20EUR + stroški zavarovanja, ki so odvisni od višine kredita;
• minimalno nakazilo na račun v zadnjem mesecu v višini najmanj 603,32 EUR (od 1.2.2014 dalje);
• najnižji mesečni obrok ne sme biti manjši od 20,00 EUR;
• obrestna mera je fiksna;

zavarovanje kredita: plačilo zavarovalne premije pri zavarovalnici;
brez potrjevanja kreditnih pol pri delodajalcu ali banki (zadnji izpisek + zadnja plačilna lista);
ob odobritvi kreditojemalec preko POS terminala plača le strošek odobritve in zavarovanja kredita;
za nakup po enem računu/predračunu/ponudbi/pogodbi je lahko odobren samo en SKB kredit na prodajnem mestu;
kredit se odplačuje z direktno bremenitvijo računa kreditojemalca.

Komu je namenjen SKB kredit na prodajnem mestu?
• SKB kredit na prodajnem mestu lahko pridobi polnoletni državljan Republike Slovenije (star najmanj 18 let), ki je v delovnem razmerju pri delodajalcu s sedežem v Sloveniji ali je upokojen.

• je stranka katere koli banke ali hranilnice v Sloveniji (imetnik osebnega računa) in ima debet kartico osebnega računa (številka se prične z SI56) - Maestro, SKB VISA debit, Banka Koper Activa Visa Inspire.
• Kartica ne sme biti študentska, za osnovni račun, poslovna, VISA elektron, predplačilna, Mastercard, Karanta...

Dokumentacija, potrebna za odobritev SKB kredita na prodajnem mestu:
Osnovni dokumenti:
• osebna izkaznica ali potni list kupca kreditojemalca;
• davčna številka (potrdilo ali izjava);
debet kartica osebnega računa (številka se prične z SI56)

Višina prilivov se izkaže tako, da kreditojemalec predloži:
zadnji ali predzadnji izpisek prometa osebnega računa, ki ga banka pošlje na dom ali overjeni izpisek iz elektronskega bančništva (datum in podpis delavca banke) ali obrazec ''Vloga za posredovanje podatkov o prilivih in odtegljajih na transakcijski račun'', ki ga izda matična banka z datumom in podpisom delavca banke (Dokument se mora sklicevati na isto številko kot je na kartici osebnega računa!)
zaposleni: zadnja oz. predzadnja plačilna lista (Upošteva se plača + nadomestilo za prehrano + nadomestilo za prevoz na delo. Ne upošteva se kilometrina in simulacija, če so le-ti na izpisku ter plači prikazani ločeno)
•izpisek ter plačilna lista se morata med seboj zneskovno ujemati - ustrezen par dokumentov

•upokojenci: zadošča samo izpisek prometa 

ACSSony pravnim osebam, poleg možnosti zgoraj omenjenih plačil omogoča tudi nakup na obroke v sodelovanju z GC Leasing.


Nakup na obroke je omogočen z operativnim leasingom s sledečimi pogoji:
možnost operativnega leasinga od 12 od 60 obrokov,
enkraten strošek odobritve za nakupe v vrednosti nad 5.000 EUR je le 75 EUR, do te vrednosti brez stroškov odobritve
možnost brez pologa,
minimalna vrednost za nakup je 500 EUR brez DDV,
odobritev v 2 urah oz. v istem dnevu.

Zakaj izbrati tako obliko financiranja:

možnost vrnitve izdelkov po preteku leasing obdobja,
možnost odkupa izdelkov po preteku leasing obdobja po tržni vrednosti,
možnost zamenjave za novejši izdelek po preteku leasing obdobja oz. že med trajanjem leasinga,
podjetje investira v osnovna sredstva, s tem si omogočijo, da po potrebi bančna posojila uporabijo za kratkoročna obratna sredstva,
prednost operativnega leasinga proti finančnem leasingu, zaradi ohranjanja kapitalske strukture v bilanci,
vhodni DDV se obračunava na mesečni ravni.

Kaj mora podjetje predložiti za sklenitev:

priimek in ime odgovorne osebe podjetja,
kopijo osebnega dokumenta,
EMŠO,
ID za DDV,
kontaktno tel. št.,
kontaktni elektronski naslov,
številko TRR.

Cene

Vaša cena velja za vse uporabnike spletne trgovine ACSSony. Uporabnik ACSSony postanete z registracijo v spletno trgovino ACSSony.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

NAROČILO "V OBDELAVI"

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.acssony.si.

NAROČILO "V ČAKANJU"

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

NAROČILO "POSLANO"

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Vračilo v 15 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@acssony.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na enem izmed prevzemnih mest, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve,
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Stroški dostave se obračunajo po sledečih kriterijih:

brezplačna dostava pri nakupu nad 150 €
4,50 € za vsa naročila do vrednosti nakupa 150 €

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO "V ČAKANJU" in NAROČILO "ZAKLJUČENO" in "POSLANO". Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.

Dostavo izdelkov vršimo preko dostavne službe GLS Slovenia.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem  času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave.

V primeru, da ne želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed Parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vaše ime in priimek, ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drug naslov (kjer boste v času dostave dosegljivi). Po vaši želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližjo Paketno trgovino ali v Paketomat, kjer lahko paket prevzamete sami.