Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine ACSSony so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino ACSSONY (v nadaljevanju trgovina ali ACSSony) upravlja podjetje A.C.S., d.o.o., Ljubljana, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik). Ob registraciji v sistem ACSSony, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ACSSony, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ACSSony ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot PMPC cene in Spletne cene. PMPC cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila. z gotovino

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • gotovino ob prevzemu pošiljke ali v trgovini (velja Spletna cena), 
  • nakazilom na račun upravitelja A.C.S., d.o.o., Ljubljana po ponudbi/predračunu (velja Spletna cena), 
  • plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, Diners Club) ob izbiri načina plačila (velja Spletna cena) Plačilo opravite s kreditno kartico preko spletnega plačilnega vmesnika (preusmeritev na varno plačilo). Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila* ali spremembe s strani uporabnika obvestite na info@acssony.si
  • plačilno oziroma kreditno kartico (Maestro, Eurocard/Mastercard, Visa, AmericanExpress, Diners Club) ob prevzemu pošiljke v trgovini (velja Spletna cena), 
  • plačilno oziroma obročno kartico različnih bank, ki omogočajo nakup na obroke preko SMS obvestil - večinoma do 12 obrokov ter vezano na višino prostega mesečnega limita na kartici (MasterCard, Visa) ob prevzemu pošiljke v trgovini (velja Spletna cena),
  • 3-5 odstotnih točk nižji popust kot pri Spletni ceni** - z obročnim plačilom do 12 obrokov brez obresti s plačilnimi karticami NLB-ja (MasterCard, Visa ali Karanta-prosti mesečni limit mora biti najmanj v višini celotnega zneska nakupa), AM-EX, VISA Electron (A Banka) in z Diners Club (slovenska-ERSTE bank) do 24 obrokov ob prevzemu pošiljke v trgovini
  • Leanpay - plačilo na obroke! *** Izdelke lahko kupite na do 48 obrokov in brez dokumentacije — vse uredite prek spleta, v le nekaj minutah. Tako preprosto! Preverite svoj limit!

 

* Pri plačilu s kartico preko spletnega vmesnika se v primeru preklica naročila s strani uporabnika in vračila plačila obračuna dvojni strošek transakcije (debit in credit) v višini 4% (razen če se znesek plačila porabi za nakup drugega izdelka ali storitve)

** Pri plačilu s plačilno ali kreditno kartico je popust nižji kot pri Spletni ceni zaradi stroška izvedbe transakcije pri kartičnem poslovanju. Primer plačila z Diners obročno kartico: cena artikla je  npr. 999€, cena le tega artikla s popustom pa 920€. Ker je popust za 5 odstotnih točk nižji, je cena za obročno plačilo 968,40€. Več informacij ter točen izračun lahko prejmete v trgovini

*** Pri plačilu na obroke preko LeanPay-a se v primeru preklica naročila s strani uporabnika in vračila že poslanega blaga s potrjeno verifikacijo obračuna dvojni strošek transakcije v višini 4% ter strošek pošiljanja

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

ACSSony pravnim osebam, poleg možnosti zgoraj omenjenih plačil omogoča tudi nakup na obroke v sodelovanju z GC Leasing.

Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine ACSSony. Uporabnik ACSSony postanete z registracijo v spletno trgovino ACSSony.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...).

V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

Naročilo "V obdelavi"

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.acssony.si.

Naročilo "V čakanju"

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

Naročilo "V dostavi"  ali "Pripravljeno za osebni prevzem"

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje ali pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Vračilo v 15 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@acssony.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnost odstopa od pogodbe ni možno pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun oz. na kartico, če je biloplačilo izvršeno s kartico. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Napotki za odstop od pogodbe

Pri spletnem nakupu si izdelkov pred nakupom ni možno fizično ogledati, zato vam omogočamo (znotraj zakonskih okvirov) možnost odstopa od pogodbe. Ker želimo, da to lahko opravite kar čimhitreje in brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen,
  • če izdelek vrnete osebno na našem prevzemnem mestu, dajte izdelek na vpogled referentu,
  • pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji ...)
  • nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
  • prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena. V kolikor je bila aktivacija opravljena, izdelek pred pošiljanjem v odstop od pogodbe ponastavite na tovarniške nastavitve, ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),

Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru gre za uveljavljanje stvarne napake ali garancije.

Vrnjeno blago bomo pregledali. Če pri pregledu ugotovimo, da ste vrnili blago, ki je bilo uporabljeno, je poškodovano, brez dela ali celotne embalaže oziroma z drugimi pomankljivostmi, vam bomo obračunali stroške pregleda in cenitve ter druge s tem povezane stroške:

  • stroške pregleda v višini 20,00 € + DDV
  • pri tiskalnikih tudi celoten strošek zamenjave črnila, tonerja, traku in podobno, če so bili vzeti iz originalne embalaže ali nameščeni v tiskalnik, pri notesnikih, računalnikih, telefonih in podobni opremi tudi strošek povrnitve v prvotno stanje: pregled in čiščenje virusov, brisanje ustvarjenih datotek, fotografij in osebnih podatkov ter nalaganje operacijskega sistema in druge programske opreme, ki je bila naložena.

v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna, 

  • najmanj 15% vrednosti izdelka, vendar ne manj kot 20,00 €,v primeru vidne uporabe izdelka (vidne manjše poškodbe oziroma spremembe na izdelku)
  • najmanj 25% vrednosti kupnine, vendar ne manj kot 30,00 € oziroma več, če gre za okvare, odrgnine ali druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe;

Rok plačila je tri dni od izstavitve.

Pozor! Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v navedenih in drugih podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji. Prosimo, da upoštevate, da v teh primerih lahko omogočimo le zamenjavo z drugimi izdelki po vaši izbiri, kupnine pa ne vračamo.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno. 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.možnost operativnega leasinga od 12 od 60 obrokov,

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravilnik o zasebnosti

Varovanje osebnih podatkov

V podjetju ACS Sony spoštujemo zasebnost naših strank, zato z vašimi osebnimi podatki ravnamo odgovorno, pazljivo in skladno z veljavno zakonodajo. Vaše podatke uporabljamo izključno za namene, za katere to izrecno želite. Spletni center acssony.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL

Katere osebne podatke zbiramo?

Zakaj jih zbiramo?

Osebne podatke zbiramo le za določene, zakonite namene in jih ne bomo obdelovali na noben drug način. Takšni nameni so lahko odgovori na povpraševanje, izvajanje naročila in izboljšanjem obiska na naši spletni oz. izboljšanje naših storitev na splošno. Podatke zbiramo izključno za lastne potrebe in jih NIKOLI ne bomo posredovali tretjim osebam.

Soglasje za zbiranje osebnih podatkov

V skladu s prihajajočimi zakonodajnimi spremembami na področju varovanja osebnih podatkov (GDPR, ZVOP-1) boste morali potrditi soglasje, da vas lahko še naprej obveščamo o novih vsebinah in da lahko vaše podatke uporabimo za namene navedene zgoraj. Skladno z navedenim bomo v ACS Sony posameznika, ki bo podal privolitev za obdelavo svojih osebnih podatkov, podučili o posameznem namenu uporabe danih osebnih podatkov kot tudi z vsemi ostalimi pravicami, ki jih ima skladno z veljavno zakonodajo.

Koliko časa hranimo vaše podatke?

Osebne podatke, ki jih hranimo na podlagi vaše osebne privolitve, hranimo trajno, do vašega preklica.

Kakšne pravice in možnosti imate v zvezi z posredovanimi osebnimi podatki?

Vedno nas lahko kontaktirate, če imate vprašanja v zvezi z svojimi osebnimi podatki, da ugotovite katere podatke imamo in njihov izvor. Pod določenimi pogoji imate pravico prejeti izpis osebnih podatkov, ki ste nam jih posredovali, v običajno uporabljeni, strukturirani strojno berljivi obliki in za pošiljanje osebnih podatkov h katerikoli tretji osebi po vaši izbiri.

Kako lahko prekličem soglasje?

Soglasje za obdelavo osebnih podatkov lahko prekličete kadarkoli, s tem da nas kontaktirate na našo številko telefona ali pa z pisno izjavo oz. sporočilom, ki nam ga pošljete na naš e-naslov

Za dodatna vprašanja nam lahko pošljete sporočilo na info@acssony.si

Dodatno zavarovanje izdelkov

Ob nakupu izdelka priporočamo, da se odločite za podaljšano garancijo oz. podaljšano jamstvo vaše nove naprave. Ponujamo različen nabor le teh, od podaljšanja osnovne do razširjene tovarniške garancije do podaljšanega jamstva. Ustrezna možnost izbire je označena poleg iskanega artikla

Pogoji in določila podaljšane garancije SONY (Televizorji, fotoaparati, kamere, objektivi, domači kino) za 1, 2 ali 3 leta.
 
Pogoji in določila podaljšanega jamstva ANovo (Playstation konzole (+3leta), mobilni aparati (+2 leti)).